OLA TOODLES

hope you guys enjoy it...

17 December 2012

GOODBYE MY OLD STUFF :(

assalamualaikum w.b.t.

for this time of entry i would like to share something with all of you. hhmm. macam mana nak cakap ye. hhmm. i got a new mobile phone. LUMIA 800. saya tak mintak pun. sebab saya tau umur saya sekarang ni tak menunjuk kan yang saya perlu benda tu. tapi dah my father yang nak belikan. just can accept it la. hoho. then, last night we're having some shopping. beli barang apa yang patut. i got 2 jeans. murah je. tak sampai hati nak mintak my father jeans yang mahal. tu je la. and bought 6 socks from SAWKS. colourful tau. love it very much. and i got a novel. hehe. beli kat MPH.


goodbye mr. sony ericsson


tadaaa. ladylike and otto jeans.

lol.

then hari jumaat malam slept over rumah EMILIA EZRA. hari sabtu tu hang out jap kat ALAMANDA. then mak aida ambik aida kat situ. then my bro pulak ambik saya kat rumah amy. sikit je la having fun. tak sempat nak jadi gila dengan amy and aida. lol. amy's boyfie yang ambik kami kat UKM. thank  you kamal. then makan-makan kat kedai mamak sebab kamal lapar. saya order roti canai la. apa lagi kan. my fevret food-food.





saja memendekkan diri
edit jap.hihi

rasanya tu je kut. nnt saya post lagi keyh. 

dedaa toodles.


No comments: